⏰Udsalget slutter juli 22⏰ 20-50% RABAT + Gratis fragt

Retur- & Refusionspolitik

Afbestilling

Vi tilbyder øjeblikkelig afbestilling af ordrer inden for en frist på 24 timer efter købet – så hvis du ombestemmer dig inden for denne tid – bedes du sende en e-mail til info@primdog.dk med dit ordrenummer, og vi vil annullere ordren og refundere dig fuldt ud, så snart vi modtager din anmodning. Efter 24 timer er afbestillinger ikke længere mulige, da din ordre allerede vil være sendt til vores opfyldelsescenter.

Returneringer

Hvis du ikke er fuldt ud tilfreds med dit køb, har du ret til at returnere dine varer inden for 30 dage efter levering. Du kan åbne pakken og kontrollere indholdet. Vi accepterer dog kun returnering af fuldstændigt ubrugte varer i ny stand, inklusive al original emballage. Kontakt os venligst før du sender varerne tilbage. Primdog.dk er ikke ansvarlig for returneringer sendt uden godkendelse. For at fortsætte med en returforespørgsel, send venligst en e-mail til info@primdog.dk med dit ordrenummer og de varer, du ønsker at returnere.

Alle returneringer skal indeholde den originale faktura eller en note med dit fulde navn, den e-mail, du opgav ved bestillingen, samt ordre-ID.

Hvis vi konstaterer, at produktet ikke er returneret i fuldstændig original stand, forbeholder vi os retten til at afvise refusion for varen, eller værdien af skaden vil blive trukket fra dit refusionsbeløb.

Returneringer skal sendes til følgende adresse:

Wolbromska 18/1b, Wroclaw 53-148 Polen

SEND IKKE dit køb tilbage til producenten.

Bemærk venligst, at du selv er ansvarlig for at betale omkostningerne ved returnering. Forsendelsesomkostninger refunderes ikke.

Alle returneringer skal sendes med en sporbar metode. For din sikkerhed skal du sørge for at give os sporingsnummeret på din returforsendelse og beholde bevis for afsendelse. Primdog.dk er ikke ansvarlig for mistede returpakker uden sporingsnummer.

Når vi modtager dine varer, vil det samlede beløb for de returnerede varer blive refunderet til den oprindelige betalingsmetode. Tillad op til 14 hverdage for, at refusionen kan fremgå af din konto. Der udstedes ingen refusion, før varerne er modtaget og inspiceret af os.

Skadede/defekte varer 

Ved modtagelse af din ordre bør du kontrollere alle varer for at sikre, at de er i god stand. Hvis en vare, du har modtaget, virker beskadiget eller defekt, bedes du sende os en e-mail inden for 5 dage efter modtagelsen. Vedhæft et billede eller en video, hvor skaden eller fejlen tydeligt kan ses. Beskriv kort skaden, og send beskrivelsen samt foto(er) sammen med dit ordrenummer til info@primdog.dk.

Vi vil gennemgå sagen og arrangere en erstatning eller refusion. Reklamationen gælder ikke, hvis vi ikke kan finde fejl ved produktet, eller hvis kunden selv har forårsaget skaden, såsom almindeligt slid eller håndteringsfejl.

Garanti 

Garantien gælder kun i sjældne tilfælde, hvor der er en fabrikationsfejl. Den dækker ikke almindeligt slid, skader forårsaget af uheld, misbrug eller forsømmelse.

Bytte

Desværre tilbyder vi ikke mulighed for at bytte produkter i øjeblikket. Vi erstatter kun varer, hvis de er defekte eller beskadigede. Hvis du ønsker at bytte til en anden farve eller størrelse, betragtes det som en retur. Hvis noget ikke fungerede, bedes du sende en e-mail til info@primdog.dk for yderligere assistance.

Ethvert produkt med 15% rabat
Din rabat udløber om:
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0