Ingen varer i kurven.
Forsendelsespolitik
Tak fordi du besøger og handler hos primdog.dk. Følgende er vilkårene og betingelserne, der udgør vores forsendelsespolitik.
Behandlingstid
Alle ordrer behandles inden for 2-3 arbejdsdage. Ordrer sendes eller leveres ikke i weekender eller på helligdage.
Hvis vi oplever et højt ordrevolumen, kan forsendelser blive forsinket med et par dage. Venligst tillad ekstra dage til levering under transport. Hvis der opstår en væsentlig forsinkelse i forsendelsen af din ordre, kontakter vi dig via e-mail eller telefon.
Forsendelsespolitik
PrimDog tilbyder gratis fragt på alle kundeordrer. Vi benytter flere opfyldelsescentre i USA, Storbritannien, Europa og Kina for at garantere den korteste leveringstid. Den estimerede leveringstid er 3-10 dage.
Vi sender altid ordren fra det nærmeste lager i USA med USPS postservice, men hvis de bestilte varer i øjeblikket er udsolgt på USA-lageret, leverer vi dem fra vores lager i Kina. Den estimerede leveringstid er da 9-21 dage.
Bemærk venligst, at leveringstiden kan blive forsinket på røde dage og offentlige helligdage på grund af stort pres hos transportselskaberne.
Forsendelsesbekræftelse & Ordresporing
Du vil modtage en forsendelsesbekræftelse via e-mail, når din ordre er afsendt, som indeholder dit sporingsnummer/-numre. Sporingsnummeret vil være aktivt inden for 48 timer. Du kan også følge din pakke på Spor din ordre-siden
Told, afgifter og skatter
Primdog.dk er ikke ansvarlig for eventuelle told- og skatteafgifter pålagt din ordre. Alle gebyrer, der pålægges under eller efter forsendelsen, er kundens ansvar (tariffer, skatter osv.).
Skader
Hvis du modtager din ordre med beskadigede eller defekte varer, bedes du kontakte os senest 5 dage efter modtagelsen af pakken. Vedlæg et billede, hvor skaderne eller fejlene tydeligt kan ses. Beskriv skaderne, og send beskrivelsen samt foto(er) til info@primdog.dk. Vi vil gennemgå sagen og sende en erstatning for den beskadigede vare eller refundere dig. Gem venligst alt emballagemateriale og de beskadigede varer, inden du indsender en reklamation.
Forsvundne pakker
Vi gør opmærksom på, at en forsvunden pakke er en yderst sjælden situation i vores virksomhed. Vi har kun haft et par tilfælde af forsvundne ordrer gennem alle årene med vores succesfulde butik.
En ordre, der er forsinket i 60 dage, betragtes som forsvundet. Alle “forsvundne ordrer” refunderes fuldt ud. Se venligst vores Retur- & Refusionspolitik for yderligere instruktioner om, hvordan du rapporterer denne sag og får refusion.
Returpolitik
Vores Retur- & Refusionspolitik indeholder detaljerede oplysninger om muligheder og procedurer for returnering af din ordre.